پرستار آینده

said to no one

پرستار آینده

said to no one

جملات بزرگان ۲

گشاده دست باش ،جاری باش ،کمک کن(مثل رود)

باشفقت و مهربان باش (مثل خورشید)

اگر کسی اشتباه کردآن رابه پوشان (مثل شب

وقتی عصبانی شدی خاموش باش (مثل مرگ)

متواضع باش و کبر نداشته باش (مثل خاک)

بخشش و عفو داشته باش (مثل دریا)

 اگرمی خواهی دیگران خوب باشند خودت خوب باش (مثل آینه)

مولانا

نظرات 1 + ارسال نظر
مسپاسو یکشنبه 9 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 06:29 ب.ظ http://www.maspaso.com/?rgm=vahid1391

براتون یه پیشنهاد دارم
من تو یه سیستم عضوم که به 4 دلیل دارم بهتون معرفیش می کنم:
1- به خاطر اینکه توی اون سیستم می تونی در فروش محصولات سایت سهیم باشی و پورسانت بگیری
2- در ازای هر زیر مجموعه ای که بگیری 800 تومن به حسابت واریز میشه
3- اینکه اگه زیر مجموعه هاتم زیر مجموعه بیارن 400 تومن واسه هر کدومش بهت میده
4- اینکه زیر مجموعه هاتم اگه چیزی رو بفروشن به تو هم پورسانت میرسه
حالا خودت فکر کن درسته که تو این سیستم عضو نشی؟
من اگه جای تو باشم همین حالا عضو میشم چون هم به نفع توئه هم یه کمکی به من کردی

http://www.maspaso.com/?rgm=vahid1391

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد