پرستار آینده

said to no one

پرستار آینده

said to no one

تبریک روز دختر

راستی با تاخیر روز دختر به همه دختر خانوما مبارک ک ک ک ک... 

 

 

دلتنگی..

 

 

 دلم تنگ شده بود واسه آپ کردن وبلاگ.... 

 

با چنتا شعل دوباله بلگشتم

و همه مردم شهر
 بانگ برداشته اند
که چرا سیمان نیست
 و کسی فکر نکرد
که چرا ایمان نیست...

امید با تو نشستن

تلاش بی ثمری بود

چه کوشش شب و روزم

بسان شخم زدن روی سینه دریا

و استغاثه به درگاهت

گره به باد زدن

و همچون کوفتن اب بود در هاون

 

مرا رها کردی؟

مرا به مسلخ سلاخان رها چرا کردی؟

مرا که رام تو بودم

اسیر دام تو بودم

تو به من خندیدی
و نمی دانستی
من به چه دلهره از باغچه همسایه
سیب را دزدیم
باغبان از پی من تند دوید
سیب را دست تو دید
غضب آلوده به من کرد نگاه
سیب دندان زده از دست تو افتاد به خاک
و تو رفتی و هنوز
سالهاست که در گوش من آرام آرام
خش خش گام تو تکرار کنان
می دهد آزارم
و من اندیشه کنان غرق این پندارم
که چرا
خانه کوچک ما سیب نداشت